نکونام پس از باخت تيم اميد:مسئولان بايد دليل شکست را بگويند نه من

جواد نکونام در مورد شکست تیم فوتبال امید ایران برابر عراق در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نتایج جزیی از فوتبال است، گرچه من آمده بودم شاهد پیروزی تیم امید باشم ولی گاهی در فوتبال چنین نتایجی رخ می‌دهد.

 وی در مورد اینکه فکر می‌کند چه کسی مقصر این ناکامی است، افزود: وظیفه مسئولان فدراسیون است که در خصوص این شکست صحبت کنند، نه من! من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم و بگویم امکانات لازم برای این تیم مهیا شده بود و یا مقصر شکست چه کسی است.

 هافبک تیم ملی فوتبال‌ ایران خاطرنشان کرد: در شروع مسابقه تیم ایران بسیار خوب بازی می‌کرد ولی با گذشت زمان بازیکنان نتوانستند برتری خودشان را حفظ کنند و در نهایت نتیجه را به عراق واگذار کردند.

 نکونام با بیان اینکه به اندازه سنش می‌داند تیم امید نتوانسته به المپیک صعود کند، در مورد حضورش در اردوی اتریش اضافه کرد: با توجه به وضعیتی که دارم فکر نمی‌کنم بتوانم در این اردو حضور داشته باشم اما پس از آن در خدمت تیم ملی خواهم بود.

 وی در پاسخ به این سئوال که "با برنامه‌‌ریزی‌های موجود در فوتبال ایران تا چه اندازه امیدوار است تیم بزرگسالان هم به وضعیت تیم امید دچار نشود؟"، تاکید کرد: هنوز تا سال 2014 وقت زیادی باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم از این زمان بهترین استفاده را کرده و چنین اتفاقی برای‌مان رخ ندهد.

 هافبک تیم ملی فوتبال‌ ایران در پایان در خصوص اینکه ناراحت نیست با بازگشت کریمی به تیم ملی، این بازیکن کاپیتان تیم ملی می‌شود، گفت: اصلا ناراحت نمی‌شوم زیرا چنین مسائلی در تیم ملی وجود ندارد. البته باید تاکید کنم بازوبند مشکل فوتبال ایران نیست.

 تیم فوتبال امید کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل عراق از راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بازماند تا حسرت حضور فوتبال ایران در بازی‌های المپیک 40 ساله شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1423
بازدید کل : 71798
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket